جدول لیگ برتر

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ

جک های جدید
 
life

  دقت کردین همیشه تو اون روزنامه هایی که توش سبزی میپیچن داستان های جنایی جالبی نوشته که همیشه هم نصفه اس ؟؟


شام چی بپزم ؟؟؟ اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار!!
امروز گوشی یکی رو از نزدیکان رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” ۲۰۰۰۹۰۲۲ ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم:
” مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی)
را به همین شماره بفرستید.
هیچکس تنها نیست. همراه اول ”
بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم:
…” مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید”
الان اسمس داده : برو گمشو همراه اول
منم اسمس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است دسته بیل هم بهتون نمیدیم
وقتی پشت آیفون میپرسی: "کیه؟"
95% مردم میگن "باز کن" ، 5% باقیمونده هم میگن :"منم" !!
چند نمونه از تیکه کلام های نسل بعد :.
.
.
ایشالا خیر از پروفایلت ببینی
ایشالا لایک نشده از دنیا نری جوون
ایشالا کامنت به پستت بباره
ایشالا هرچقد لایک از خدا میخوای بهت بده
ایشالا روحت با مارک زاکر برگ محشور بشه
ایشالا صد در پروفایلت هزار در پیجت لایک بخوری
ایشالا دست به هرچی میزنی لایک بشه
برای اینکه لایک نشده از دنیا نری بلند لایک کن
يه شب خونه تنها بودم , يهو صداي خنده از حياط شنيدم , گفتم برم بيرون ببيم کيه... رفتم تو حياط و
چند متري رفتم جلو وايسادم بازم ديدم ميخنده , بازم يه خرده رفتم جلو چن ديقه وايسادم , بازم صداي
خنده اومد داشتم خودمو خراب ميکردم ولي بازم رفتم جلو...
الان فهميدين حياطمون بزرگه يا بازم برم جلو؟؟؟!!!!!!!!!!!
ایرانیا از میوه وسبزی هم فحش میسازن؛ گلابی : بدرد نخور . سیبزمینی : بی خاصیت , بی رگ. گیشنیز: آدم مفت خور . شلغم : گیج و مشنگ . هویج :آدم علّاف . بادمجون : معطّل . شفتالو : آدم دوست داشتنی . باقالی : تنبل ... و , و , و ...
از کلید “پ” در کیبورد میخواهیم یه جا رو مشخص کنه واسه خودش و همیشه همونجا بتمرگه نه که تو هر کامپیوتری جاش عوض نشه !!!
الآن ديگه همه ي اعضاي خانواده موبایل دارن، خُب واسه چي به تلفنِ خونه زنگ ميزني که يکي ديگه که مخاطبت نیس مجبور باشه تلفن رو برداره ؟ :|
الان نه همین الان یه حس بدی بهم دست داد......
....... ......ولی من بهش دست ندادم و اینقدر ضایع شد!!!!!:)))
نسل سوم ؛ بد شانس ترين نسل تاريخ ايران :‌ تو نوزادی شیر خشک نایاب شده بود... تو بچگی هم دوران جنگ بود... دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن... نظام قدیم، نظام جدید، نظام خیلی جدید... رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن... فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد... خواستیم ماشین بخریم بنزین سهمیه بندی شد:|:d
نسخه دکتر:
はつマンにんですにあるコマンドをして...
چیزی ک من میبینم:
請教你的有關"前列腺
...
چیزی ک ﻣﺴﺌﻮﻝ داروخونه میبینه:
دیفن هیدرامین صبح ظهر شب بعد از غذا !
تو آدم بیکاری هستی در صورتیکه : 1.عضو فیس بوک باشی!!! 2.موبایل داشته باشی! 4-وقتتو واسه خوندن این مطلب تلف میکنی! 5- نفهمیدی تو این مطلب شماره 3 وجود نداره؟!!!!!! 7-الان چک کردی ببینی که شماره 3 هست یا نه؟!!!! 8- شماره 6 کجاست؟!! 9-حالا لبخند می زنی!!! 10- شماره 1 کجاست؟ . . ۱۱-هه هه هه رفتی چک کنی ببینی شماره 1 هست؟ . . حالا خداییش فکر می کنی آدم بیکـــــــاری نیستی؟؟؟
دختره نوشته :
مـطـمـئـنـم اولـیـن و آخـریـن پـسـری کـه بـخـواهـم جـلـویـش زانـو بـزنـم
پـسـرم خـواهـد بـود . . .
آن هـم بـرای بـسـتـن بـنـد کـفـشـهـایـش . . . !
یکی اومده زیر استاتوسش کامنت داده شوما اول ببین میتونی شوهر پیداکنی بعد تصمیمای مهم زندگیتو بگیر:|
منشی در فیلم های ایرانی: آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی
ایشون اشکالی نداره، شما بفرمایید
کاربردی ترین چیزی که من از کتاب علوم دوران مدرسه یاد گرفتم اینه که
وقتی در ترشی یا مربا باز نمیشه , بگیرمش زیر آب گرم ...!
خدایی شمام آیا ؟
دختره پست گذاشته:
دلم برای یک نفر تنگ است. نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند. حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. لبخندش را هم ندیده ام. فقط میدانم که باید باشد و نیست !!
خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره، من شوهر میخوام.. این اَدا اُصولا چیه دیگه ! :|
قایقی خواهم ساخت, خواهم انداخت به آب .... !
قایقم سوراخ خواهد شد ... دست به شنا خواهم زد ... خسته خواهم شد ... کوسه مرا خواهد خورد ... !
خــــُــــ چه مرضی هست؟؟
بمونم تو خونه بهتر نیست سهراب...؟!
خارجیا با مخفف کردن Short message service به sms خواستن به دنیا بگن که خیلی تنبلن، ولی ما با مخفف کردن sms به s جای بحث نذاشتیم براشون :D
بابای من بهم گفته چطور ثروتمند شده؛ یه روز یه سیب تو خیابون پیدا میکنه برش میداره ۲۰۰ تومن می فروشتش ! - خوب بعدش !؟ بعد با اون یه ۲۰۰ تومن دو تا سیب میخره، هر کدوم رو ۴۰۰ تومن میفروشه ! - خوب بعدش !؟ بعد عموش میمیره بهش ارث میرسه … خخخخخخ

اونروزی یکی از بچه محلهای قدیمیمونو دیدم گفتم: حالت چطوره؟ گفت: چه حالی! گفتم: چرا؟ گفت: نامزدم بعد از 4سال ولم کرد رفت! گفتم: ای بابا اشکالی نداره ما هم اونروزی یه شیشه سیر ترشی 4ساله داشتیم از دست مامانم افتاد زمین شیکست!!! یعنی حال عجیبی بهش دست داد وقتی عشقشو با سیر ترشی مقایسه کردم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, :: 21:8
امیر قادری

درباره وبلاگ


ابزار رایگان وبلاگ

ثبت دامنه
نويسندگان



در اين وبلاگ
در كل اينترنت


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 53779
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1